Älskade chamonix!

2015



Hej! Nu var det ett ytag sedan jag la upp något här.. Vet inte varför men kom ifrån det ett tag. Tanken var att jag, efter att jag varit i Paris, skulle lägga upp massa bilder därifrån. Men när jag väl kom till Sverige igen så var det bara en vecka kvar tills det var dags för ännu en resa som skulle leda till Chamonix i Frankrikes alper! 
När jag väl kom till Chamonix så fanns inte tiden till, det var så mycket annat man ville ta vara på. Men ångrar lite att verkligen inget har lagts upp förän nu. 
 
Här kommer lite bilder från underbara chamonix där jag nu är. Här har jag alltså varit nu i nästan 4 veckor med en vän och jobbat på ett vandrarhem som endast verkar ha go mat! 
 
Titta och njut av utsikten!
 
(Aiguille du midi 3,842 m över havet)
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?